.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 4 نمايشگاه نوروزي صنايع دستي در مازندران

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري مازندران از افتتاح چهار نمايشگاه نوروزي صنايع دستي در اين استان خبر داد. 

اسدالله محمدپور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد تسهيلات سفر مازندران اظهار داشت: نمايشگاه منطقه‌اي صنايع دستي و گردشگري مازندران از اول فروردين ماه سال آينده افتتاح مي‌شود.
وي تصريح كرد: به دليل استقبال قابل توجه گردشگران ورودي از صنايع دستي و هنرهاي سنتي به عنوان سوغات از استان و همچنين رواج انواع رشته‌هاي صنايع دستي در مازندران نمايشگاه‌هاي متعدد عرضه دست‌ساخته‌هاي سنتي در سراسر استان مي‌شود.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشكري مازندران افزود: چهار نمايشگاه منطقه‌اي در شهرهاي رامسر، ساري و گوهر تپه بهشهر با حضور هنرمندان استاني در كنار پنج بازارچه فروش توليدات صنايع دستي در شهرهاي سورك، ساري، جويبار و بهشهر از اول فروردين آماده بازديد است.
دبير ستاد تسهيلات نوروزي مازندران عنوان داشت: يك نمايشگاه ملي با حضور هنرمنداني از سراسر كشور در قالب 100 غرفه نيز به منظور ايجاد فضايي رقابتي و همچنين حفظ حق انتخاب و دادن گزينه‌هاي متعدد براي مسافران از ديگر جاذبه‌هاي گردشگري خواهد بود كه اول فروردين افتتاح مي‌شود.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مازندران با اعلام ورود بيش از 12ميليون گردشگر نوروزي در عيد 1389 از آغاز به كار ستاد تسهيلات نوروزي از 26 اسفند ماه در مركز استان مازندران خبر داد و خاطرنشان كرد: با تمهيدات انديشه شده، برآورد مي‌شود آمار ورود گردشگر نوروزي به مازندران افزايش يابد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.325 seconds.